Het Office@Home werkplekplan
De werkgever heeft een verplichting om werknemers een ergonomisch verantwoorde werkplek aan te bieden, welke voldoet aan de laatst geldende arbo-normen, ook als ze thuiswerken. Het is echter lastig te controleren of iedereen er thuis goed bij zit. Daarnaast heeft iedere werknemer haar eigen wensen met betrekking tot onder andere kleurstelling, zodat de werkplek ook echt een thuiswerkplek wordt. Om het de werkgever makkelijk te maken hebben wij het Office@Home werkplekplan ontwikkeld.
Informatie voor werkgevers
Hoe werkt het
Je meldt jouw bedrijf bij ons aan. Na jouw aanmelding maken wij een afspraak met je voor een persoonlijk gesprek waarin wij inventariseren welke regelingen er binnen het bedrijf gelden. Dit kan een eigen regeling zijn, maar bij veel bedrijven is dit ook al in de CAO geregeld. Je krijgt toegang tot een online portaal, waar je jouw werknemer bij ons kan aanmelden. Je krijgt van ons een unieke code, die jij aan jouw werknemer geeft. De werknemer maakt bij ons een afspraak en kan bij ons een werkplek samenstellen welke past bij zijn of haar thuissituatie.
Voordelen voor jou als werkgever
– Wij verzekeren dat jouw werknemer een werkplek krijgt, die volledig aan de laatste ARBO-normen voldoet en instructie krijgt over de juiste werkhouding.
– Wij houden rekening met vergoedingsregelingen, die vanuit jouw bedrijf aangeboden worden en handelen dit indien gewenst, direct met het bedrijf af volgens gemaakte afspraken. Jij hebt dus maar één aanspreekpunt. Planning, levering en eventuele overige kosten handelen wij af met jouw werknemer.
– Wanneer de werknemer zijn/haar unieke code heeft gebruikt voor een bestelling, krijg jij ook een unieke code voor eenmalig 10% korting bij OfficeLikeHome bij een besteding van minimaal € 500, exclusief BTW (Maximaal 1 code per bestelling).
Voordelen voor jouw werknemer
– Met de unieke code krijgt de werknemer eenmalig bij een besteding van meer dan € 500, exclusief BTW, 10% korting op de bestelling. Daarnaast krijgt je werknemer een gratis thuiswerkplek startpakket met handige kantoorbenodigdheden om goed van start te kunnen.
– Je werknemer kan bij ons terecht voor de gehele thuiswerkplek. Vloeren, raambekleding, verlichting, werkplek en decoraties kunnen wij allemaal leveren. De werknemer is dus in 1x klaar.
– Advies over ergonomie en een goede werkhouding is altijd inbegrepen. Wanneer gewenst kan advies over interieur design, akoestiek of verlichting meegenomen worden. Voor bepaalde adviezen gelden extra voorwaarden en mogelijk extra kosten. Deze worden altijd vooraf vermeld wanneer van toepassing. Maar het belangrijkste is dat je werknemer een werkplek krijgt waarin hij/zij zich thuis voelt.
Informatie voor werknemers
Hoe werkt het
Je vraagt jouw werkgever zich bij ons aan te melden. Na de aanmelding maken wij een afspraak met jouw werkgever voor een persoonlijk gesprek waarin wij inventariseren welke regelingen er bij jouw bedrijf gelden. Daarna krijgt je werkgever toegang tot een online portaal, waarin hij als werknemer kan aanmelden. Je krijgt dan van je werkgever een unieke code. Je kunt dan bij ons een afspraak maken. Je kan vervolgens bij ons een werkplek samenstellen welke past bij jouw thuissituatie.
Voordelen voor jou als werknemer
– Met de unieke code krijg jij eenmalig bij een besteding van meer dan € 500, exclusief BTW, 10% korting op de bestelling. Daarnaast krijg je een gratis thuiswerkplek startpakket met handige kantoorbenodigdheden om goed van start te kunnen.
– Je krijgt toegang tot een one-stop-shop voor je gehele thuiswerkplek. Vloeren, raambekleding, verlichting, werkplek en decoraties kunnen wij allemaal leveren. Je bent dus in 1x klaar.
– Advies over ergonomie en een goede werkhouding is altijd inbegrepen. Wanneer gewenst kan advies over interieur design, akoestiek of verlichting meegenomen worden. Voor bepaalde adviezen gelden extra voorwaarden en mogelijk extra kosten. Deze worden altijd vooraf vermeld wanneer van toepassing.
– Je bepaalt uiteraard zelf welk budget je wilt besteden aan je werkplek. Wij houden rekening met vergoedingsregelingen die vanuit jouw werkgever aangeboden worden en handelen dit af volgens gemaakte afspraken met jouw werkgever. Maar het belangrijkste is dat je een werkplek krijgt waarin jij je thuis voelt.
Voordelen voor jouw werkgever
– Wij verzekeren jouw werkgever dat je een werkplek krijgt, die volledig aan de laatste ARBO-normen voldoet en instructie krijgt over de juiste werkhouding.
– Wij houden rekening met vergoedingsregelingen die vanuit jouw werkgever aangeboden worden en handelen dit indien gewenst, direct met het bedrijf af volgens gemaakte afspraken. Je werkgever heeft dus maar één aanspreekpunt.
– Wanneer jij als werknemer jouw unieke code hebt gebruikt voor een bestelling, krijgt ook je werkgever een unieke code voor eenmalig 10% korting bij OfficeLikeHome bij een besteding van minimaal € 500, exclusief BTW (Maximaal 1 code per bestelling).